افزونه پشتیبانی Awesome Support تیکت حرفه ای وردپرس
اگر شما یک سایت فروشگاهی دارید و یا خدماتی را به کاربران و مشتریان خود ارایه میکنید، حتما نیاز خواهید داشت که برای کسب اعتماد و رضایت بیشتر مشتریان و نیز ارایه خدمات پشتیبانی حرفه ای و منسجم به آنها، از یک سیستم پشتیبانی حرفه ای بهره گیرید.
افزونه ها و سیستم هی متفاوت و زیادی برای ارایه خدمات پشتیبانی و ارسال تیکت (تیکتینگ) برای وردپرس تولید شده که هر کدام از آنها نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارند.
افزونه پشتیبانی Awesome Support یکی از بهترین افزونههای پشتیبانی برای وردپرس هست که سایت ما هم (البته با تغییرات بسیار در افزونه) از Awesome Support استفاده کنید.
لیست ویژگی های افزونه پشتیبانی Awesome Support :
- تیکت های نامحدود
- پشتیبانان نامحدود
- کاربران نامحدود
- محصولات نامحدود
- گروه های نامحدود
- برچسب های نامحدود
- اولویت های سفارشی نامحدود با رنگ بندی
- کانالهای نامحدود
- سفارشی / نامحدود با رنگ بندی
- زمینه سفارشی نامحدود
- تیکت خصوصی
- پشتیبانان می توانند تیکت ها را از طرف کاربران ایجاد کنند
- پشتیبانان می توانند تیکت های خود و یا تمام تیکت ها را مشاهده کنند
- پشتیبانان می توانند اعلان های ایمیل را از طریق ایمیل برای رویدادهای تیکت مانند تیکت جدید، پاسخ به تیکت و غیره دریافت کنند
- کاربران می توانند اعلان های ایمیل را از طریق ایمیل برای رویدادهای تیکت مانند تیکت جدید، پاسخ به تیکت و غیره دریافت کنند.
- پشتیبانان می توانند با استفاده از ایمیل پاسخ دهند (Premium: Add-on Support E-mail)
- کاربران می توانند به استفاده از ایمیل با ایمیل (Premium: E-mail Support add-on) پاسخ دهند
- عوامل متعددی می توانند بر روی یک تیکت کار کنند
- انتقال تیکت از یک عامل اولیه به دیگری
- یادداشت های داخلی در تیکت (پولی: اضافه کردن یادداشت های خصوصی)
- کاربران می توانند تیکت ها را از طریق ایمیل باز کنند (Premium: E-mail Support add-on)
- اعلان های سومین رویداد تیکت از طریق ایمیل (Premium: Notifications add-on)
- اجازه یا ممنوع کردن کاربران از بازگشایی تیکت های بسته توسط ایمیل (Premium: E-mail Support add-on)
- پیکربندی قالب های ایمیل برای اطلاعیه های ایمیل
- تخصیص خودکار تیکت به عوامل بر اساس بارهای فعلی تیکت
- تیکت ها را به پشتیبانان بر اساس گروه ها و محصولات اختصاص دهید (Premium: Agent Add-on)
- تیکت ها را به عوامل بر اساس ساعات کاری اختصاص دهید (Premium: Agent Smart)
- ارسال پیام های هشدار دهنده متعدد قبل از بستن تیکت های قدیمی (Premium: Automatic Ticket Close add-on)
- ایجاد گردش کار چندگانه برای مدیریت تیکت های رها شده یا قدیمی بر اساس وضعیت (Premium: Automatic Ticket Close add-on)
- پاسخهای یکبار کلیک برای سوالات رایج (Premium-Canned Response Add-on)
- ایجاد پرسش های متداول و اختصاص دادن آنها به یک یا چند صفحه (Premium: FAQ add-on)
- پاسخ به یک تیکت و ایجاد یک FAQ در مرحله (Premium: FAQ add-on)
- بعد از اینکه یک تیکت بسته شد، نظرسنجی های رضایت را ارسال کنید (Premium-Survey Survey add-on)
- پیکربندی هر عنصر از نظرسنجی رضایت (Premium: Survey Survey add-on)
- اجازه پیوست به تیکت
- کنترل تعداد پیوست های مجاز در هر تیکت
- کنترل انواع فایل های مجاز برای پیوست
- کنترل حداکثر اندازه فایل مجاز برای پیوست
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد